mandag 4. april 2011

et mandagsliv


Dørskilt ferdig.
Klarte å smelte både perlene og brettet under,
må kanskje stryke litt lettere neste gang? 
Det er rett og slett bare kos og sitte
og flytte perle etter perle
etter perle.


Pakke i posten!
(et populært innlegg i bloggland)
Jeg var så heldig og vant duk hos Namaste!
Hennes første duk.
Heldige meg!


Den pakken kunne brukes til mye!
Veldig kjekk å stå på.


Lurer du på hva som er inni?
Ta en kikk hos Namaste.
Jeg og minsten er kjempefornøyd.
Pakke i posten,
med kjempefin duk i,
det er glede!


Ha en superfin mandag!

5 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så fint skilt! En fin og kreativ idè! Hvis du smelta brettet under har du virkelig tatt i ja, he he he. Godt du fikk det fra hverandre etterpå da!
    Ha en finfin dag, hilsen fra Halden:)

    SvarSlett
  2. Lækre billeder og god idee:)

    SvarSlett
  3. Hei! Så hyggelig med kommentar fra deg. Veldig koselig - for en skikkelig førstereis - å møte andre blogger. Du har en fin fargerik blogg. Ha en fortsatt fin mandag.

    SvarSlett
  4. Kult skilt! Og spennende med pakke fra rause Namaste!

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder:)) Å skamfint skilt! herlighed, eg visste isje at d jekk ann å perla någe aent enn hjerter eg nesten;) Du e jammen flinke!:)
    Å versågo for titten;) va på tide eg fekk m meg kamera opp ja, e jo veldi glae i bilder å knipse igrunnen mye av d mesta, mn har vært ein periode nå kor alt bare føles som kaos å då har..jah..d vært litt kaotisk;) mn så har d jo vært ein del rørleggerarbei å sånt så isje akkorat e någe å ta bilde av;) (elr jo, mannen har faktisk tatt bilde av d, hehe, mn isje akkurat for å visa fram å sånt:))
    Knib:)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails