tirsdag 22. juni 2010

Glansbildeliv


Det er så kjekt å se på de gamle
glansbildene mine på barneromsveggen,
ble så fornøyd når jeg hadde rammet de inn
og de ble godt mottatt.
At jentene mine kan glede seg over noe som jeg
virkelig hadde mye glede av i min barndom.

Denne serien likte jeg veldig godt,
tror nok jeg kan si at de var favorittene mine.
Jenta til venstre er godt bretta,
henne likte jeg best.
Jeg har også samme motivet i en litt mindre størrelse,
de som jeg har rammet inn her er ca 23-24 cm høye. 


Gutt og jente henger sammen,
søte små par.
Et glansbildeliv..... 


Når jeg tenker meg om så har jeg aldri
sett makkeren til jenta med barnevogna,
hun har alltid vært aleine.
Hmmm, lurer på hvordan han så ut?

3 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt - de præcis sammen glansbilleder var også blandt mine favoritter da jeg var barn :0)

    KH Karen Marie http://www.karenmarie.nu/

    SvarSlett
  2. Utrolig morsomt - hadde også sånne glansbilder! God ide å ta dem frem igjen til barneromsveggen. Fin blogg forresten. På gjensyn :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg :) Så morsomt å se de igjen, jeg har nok også slike i min glansbildebok, de er utrolig døte :)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails