søndag 26. september 2010

Høstliv, og gave!


Høsten er her
og det er deilig!
Kjølige kvelder med kald vind inn vinduet.
Mørke kvelder.
Nyte musikk og kreativt arbeid.


Huske hvorfor jeg elsker høst!
Og nyte bladene som fireåringen har plukket i parken.
De er fine på en høstlig måte!


Det tok en liten evighet å vente på 
at fireåringen sovnet i kveld.
Så jeg rakk å sy ferdig noen silkesjal,
en pose, to puter og en reparere en frosk.


Og i går fikk jeg min første bloggpakke!
Søte Namaste 
har sendt de fiiineste tøfler til meg!
Og de passer helt perfekt :)
Og de har riktige farge
for en giraffmamma!
Tøflene ble beundret av hele flokken her,
heldige meg!
Så tusen takk Namaste

Ha en god mandag i morra!

 

5 kommentarer:

  1. Høstens farger er nydelige og jeg elsker den friske morgenlufta. Men...når kroppen ikke er tilvent kulda og det regner horisontalt.....ja, da er det kjipt.

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så gøy at tøflene passte da, då blei eg glad :o)
    Eg kjøpte garn med ein gong eg fekk pakken fra deg, men plutselig tok det litt tid å få de ferdig... :o) Litt risikabelt å hekle det når en ikkje vett størrelsen, men de har ein tendens te å tilpasse seg foten har eg sett, såg eg tok sjansen ;o)

    Flotte høstblader og, og dei boksene i forrige innlegg var jo to die for!!! Såååå ekstra gøy når de betyr nåke for en personlig syns eg. Eg fant faktisk ein boks lik dei du har 3 av med roser på på loppis i helga, men de sku ha 150 kr for den...

    Ha ei flottis veka videre søtaste du!!!

    SvarSlett
  3. Fine høstblader, men enda finere bokser i forrige innlegg! Man kan egentlig ikke få nok bokser. Og så fine tøfler fra Namaste! Jeg er jo alvorlig på heklekjøret, så da skal jeg jammen lære meg å hekle tøfler. Skikkelig lurt å kjøpe hekleskjørt istedenfor å hekle selv, det høres nemllig litt avansert ut. Du må selvsagt blogge det når du får det!

    Fin mandagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. åååå for någen deilige tøfler!! hu Namaste altså:)) å nydelige bilde av nydelige høstblader:)
    klem:)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails