onsdag 25. august 2010

et resirkulert tapetliv


Hvis noen husker innlegget mitt om retrotapeten
som jeg fant på loftet til mamma så lurte jeg jo på 
hva jeg skulle bruke tapeten til.
I går fikk jeg ideen som jeg startet på med en gang.
Giraffer :)


Jeg har klipt ut giraffer etter mønsteret som jeg tegnet
i helgen, men nå har jeg forstørret det en del.
Men ikke så store som giraffen jeg kjøpte på en gul knapp,
den har jeg ikke fått klistret opp enda, 
den har lagt i skapet i over tre år...


Denne størrelsen er lettere håndterbar,
for sånne som meg som liker å ommøblere og bytte rom og sånt....


Jeg viste de fram til tenåringen som klappet og bestilte en på rappen :)

Men hva sa giraffgubben da han kom inn og så hva jeg gjorde?
Sitat: "Sitter du her og klipper istykker den fine tapeten!"

9 kommentarer:

  1. Tihi, me må nok barra innsjå at det ikkje e alt desse mannfolka forstår :o)

    Du får ein heile haug med forståelse herfra jaffal! De blei superfine!!!

    Grunnen te at eg ville låna bilder av deg, va at eg ville skryta litt av deg og den fine bloggen din så eg e blitt så glad i ;o)

    Laga et innlegg så eg håpe yte denna harlige bloggen din rettferdighet :o)

    SvarSlett
  2. Kom inn hit via Namaste, men her har jeg da vært før!
    Kule retrogiraffer!

    SvarSlett
  3. Kom også inn via Namaste. Har ikke vært her før. Kjempefin blogg du har! Sjiraffene dine er bare knallstilige!! Legger meg til som følger:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. For et giraffliv altså!Herlige retrogiraffer, det er jo helt klart at det må bli giraffer av sånn tapet!
    Giraffgubben ser nok verdien av klippingen når resultatet kommer opp på veggen!Ikke verst at han synes tapetene er fine da!Er ikke alle giraffgubber som ville syntes det vet du, noen gubber forstår ikke dette med retrotapeter:)

    SvarSlett
  5. Namaste er en generøs dame, det må jeg si!
    Hun skryter sånn at jeg rødmer, men liker det ;)
    Åsså lurer jeg på hva i allverden giraffgubben ville gjort med den fiiiiine tapeten? Jeg er jo vokst opp med den, den er psykedelisk og helt spinnvill på store flater! Skulle vi hatt den på soverommet? Herlighet! Det er hvitt og kjølig og deilig i dag. Med tapeten ville det blitt fullstendig ellevilt og vi ville fått insomni og det som verre er! Eller kanskje den ville varmet oss?

    SvarSlett
  6. Ja, selvfølgelig måtte det bli giraffer! Herlige giraffer sådan. :-)

    SvarSlett
  7. Fant deg gjennom Namaste og har ikke vært her før. Så mye fint du har på bloggen din. Og tenkt at du har blogget to av mine favorittbøker fra barndommen, Ruffen og Akkurat passe stor :O) Jeg pleide å elske det bildet da de sitter og tar fotbad. En kjempeherlig bok. Tror jeg må dra hjem til mamma og lete etter de...:O)

    Legger meg til som følger for her var det mye gøy å følge med på:O)

    SvarSlett
  8. Menn har liten greie på tapet og giraffer, det skal du ikke ta så tungt! Tapetgiraffene var superfine, og du har tegnet dem selv attpåtil?! Jeg har en gammel retrotapet i en bod et sted, nå ble jeg litt inspirert her...

    Fin torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  9. Namaste leder oss frem i bloggjungelen, og hun har god smak!

    Flott blogg, jeg legger meg til som følger, for her kommer det nok mye spennende og fint!

    Retrosjiraffer var heilt riktig!

    Mvh Rockefår

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails