lørdag 6. november 2010

et sykt giraffliv


Giraffheimen har fått besøk av noen uønskede basilusker.
Vi får bare håpe at vi snart er kvitt de!


Det blir ikke så mye kreativt arbeid utført her for tida.
Men vi har begynt å tenke julegaver.
"Skal vi ikke snart ha juleverksted?"
sa niåringen her om dagen.
Da ble giraffmammaen glad :)

Men først må jeg opp fra denne posisjonen....



Her er ihvertfall bilde av et av 
klistredyrkuppene!
På skapet på jenterommet.
Minigiraffene har fått nytt dyrebesøk
og jeg har flere klistredyr liggende klar.
Ble kjempefint og løftet et litt
småkjiipt skap opp til å bli riktig så bra!




Det gjelder å ta et lite giraffsteg av gangen,
så er nok snart kreativiteten klar for å slippes løs igjen.
Ha en riktig så god helg!

13 kommentarer:

  1. Uffda! Syke giraffer høres ikke bra ut. Den lange halsen å ha vondt i, då!
    God, god bedring til hele gjengen. Og klistremerkene, som sikkert en hel del Blogglandiadamer misunner deg for, var kjempefine!

    SvarSlett
  2. God bedring! Og de klistremekene var superfine. ☺

    SvarSlett
  3. Hei, du lager de fineste innlegg. Men så trist å høre at du er syk da, håper det går snart over. Kok deg varm nypete med honning i, det er min vidunderkur! God bedring, klem fra Wilhelmine.

    SvarSlett
  4. Så kjedelig, håper dere er på bedringens vei!
    Klistremerkene var superfine! Sitter her og ergrer meg grønn over at det tilbudet har gått meg hus forbi...

    Tavlemaling er egentlig noe drit å male med spør du meg, men resultatet ble fint:-) Malingen er ganske tynnflytende, så jeg griste ganske mye før jeg fant teknikken. Og for en som er vant til å male med vannbasert oljemaling, så var dette heftige saker. Følte meg nesten løsemiddelskadet etter et kvarter...

    Jeg kjøpte malingen på Jernia. En liten boks med ca 250 ml til 350 kroner, så den har en heftig pris. Har hørt rykter om at de har tavlemaling på Ikea, men fant den ikke da jeg søkte i sortimentet deres. Tipper i så fall at den er mye billigere der.


    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Uffamegen da :o(
    Sjuke giraffer hørres ikkje bra ut, og eg ser og for meg at det må værr ekstra vondt med den lange halsen...
    Håpa det har gått rette veien i løpet av helga då jammen!

    Klistermerkene var forresten dritfine, så eg forstår at du e fornøyd. Ein litt aen oppfatning angående juleverksted fra Godgutten, men julekuler MÅ han værr med på ;o)

    Blir spennande å sjå ka julegreier som vil bli produsert i Giraffheimen.
    God bedring, god kveld og god ny veka :o)

    SvarSlett
  6. Åneia Giraffmamma, har dere blitt syke?Håper alle skjerfene hjelper deg å holde på varmen da:)
    Veggklistremerkene er kjempefine, det er nesten så jeg ønsker meg noen kjedelige skap som jeg er nødt til å piffe opp litt..
    God bedring i massevis!!

    SvarSlett
  7. huff d e isje godt å ver syge nei! Hb du snart e på beinå ijenn! alle 4;) kjenne meg godt ijenn i disse bildene m ørten skjerf å dyne på.... eg e bånnfrossen;( kjenne vinteren har komt ja å i dette "luftiga" huse e d isje så kjekt..
    Va kjempefine klister av lam å soppa, knallsøde <3
    store go-bedringklem:)

    SvarSlett
  8. Her har kulda kommet i dag og mine ører og hals lider ;) Huff, får bare stå på og holde ut og bli bedre! Godt å ha en myk og varm sofa nå :)

    SvarSlett
  9. Uffda, sjuke fortsatt?!
    Sende masse god bedring klemmer!

    Har såååå lyst te å komma te Bergen på juleverksted, men nå blir det visst møkje farting på meg. Ska jo snart te Trondheim og :o)

    Kroppen din streike nok litt ekstra pga alt det andre som skjer. Den gir nok beskjed om at du må ta det med ro og passa på deg sjøl. Det seie eg og :o)

    SvarSlett
  10. Ville bare legge igjen et lite spor etter meg... Kjempefin blogg- bildene av alle giraffene er virkelig til å bli glad av...for ikke å snakke om fluesoppene- de liker jeg også godt!!

    Jeg håper virkelig ikke at du er syk fortsatt- men for sikkerhetsskyld: God bedring!!

    SvarSlett
  11. Er syk ennå....Det har vært fra jobb til sofa hele uka og i helga bare blomstret alt opp med migrene på toppen :( Men bedre i kveld :) Sikkert fordi jeg snart skal på jobb igjen.....

    SvarSlett
  12. Takk for støtte :o)
    Det går imidlertid ikkje i nåke veldig tempo her da, men det e nå så. E fornøyd hvis eg får nåke gjort i det heile tatt egentlig ;o)

    Nok om det.
    Ser dåkke fortsatt ikkje e friske :o(
    NOK nå da! Håpe dei baseluskane bestemme seg for å forlata dåkke nå snart altså.

    Helende klemmer herfra :o)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails