fredag 1. april 2011

et papirdukkeliv


Jeg hadde en mini-mini rydding
i boden og fant skoesken med gamle papirdukker.
De er godt brukt.


En lekedrakt er kjekk å ha.


 Og en til....


I dag er det vel ikke så mange barn
som leker med papirdukker.
Jeg har tilbrakt maaange timer med disse.
Klær og utstyr til de fleste anledninger.
Veldig tidstypisk er de og.
Dette er 70- tallet :)


Små jenter har klær til kjøkkentjeneste.



Ante gikk på barne-tv
og barna skulle kle seg som han?
Jeg hadde skaller.
Og et reinsdyr.
 Og hvis jeg finner det reinsdyret igjen,
ja så skal det få en omgang med neon... 

Ha en finfin dag alle sammen!

Og et ekstra HEI og velkommen til nye følgere! 

7 kommentarer:

  1. ÅÅ, dette får frem gode minner. Jeg elsket både Ante og papirdukker, servietter og glansbilder...det som er det værste er at jeg ikke har tatt vare på det, uff, uff og dobbelt uff. Ha en fin helg, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Åhhh, tilbrakte nåken timar med sånne dukker eg og :o)

    Dine var jo barra aldeles nyyydelige da!
    Bør jo helst rammes inn ;o)

    SvarSlett
  3. Nydelige:o)
    Å så gøy jeg syns det var å leke med papirdukkene mine.Kunne sitte i timer med de.
    Har noen liggende fra den gang jeg også.

    God natt fra den søvn løse:o)

    SvarSlett
  4. Å ja, minnene strømmer på her. ☺ Tror faktisk jeg hadde akkurat samme dukkene og klærner, flere antrekk virker veldig kjente. Jeg lagde masse klær selv også husker jeg.

    SvarSlett
  5. Nei, så herlige! Disse må du ta godt vare på:) Hadde vært kjempefint med noen i ramme!
    Fin dag på deg..håper du ikke blir lurt trill rundt;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige dukker-med den fantastiske garderoben :) Mimre, mimre.

    Mine unger har fått papirdukker- og de lekte med dem en stund, men de var ikke oppslukt over tid slik jeg husker at jeg var. De gikk forholdsvis hurtig videre til andre leker...

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Heei!:) Herligaste papirdukkene då!! Han så sitte der ligna på minsten min <3 Eg og lekte ein del m papirdukke når eg va liden ja, e jo så koselige. Ser de selges rundt forbi ennå og faktisk:)
    Åååå d e lenge siden eg har tatt meg ti t å kikka rundt her inne i blogglandia... å har gleda meg spesielt t å få komt meg inn her t deg ijenn!:) Ska kosa meg vidare nerijønå her nå.. knib:)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails