tirsdag 1. februar 2011

et vinnerliv!

Vinnaren träder fram
Visa mig konkurrens
Ur betong steg en ros
Italiensk aprikos
Första pris fick lilla ...
Vilken blick vilken grace
Drottningens audiens
Jag är tillbaks nu igen
Direkte sitert fra Veronica Maggio


Etter et ekstremt rolig januarliv på bloggen,
ingen innlegg, knapt blogglesing,
jeg er tilbake med trekning av 
Gi bort'en min!
Og jeg er tilbake i blogglivet :)
Januar er seig.
Det har vært mørkt.
Julepynten hang lenge i år.....
Men nå ommøblerer vi
(igjen)
men når mange bytter rom så er det kaos en stund...
Hvordan er det mulig å bare finne ut en evig romfordeling?
Umulig!
Men tilbake til trekning.
Det måtte bli flere vinnere.
Tenåringen har trukket fra bollen.
Vinner nr 1:



Ekstrapremie og en liten februaroppmuntring
går til:


Fordi de er mine første bloggvenner
og hele tiden har oppmuntret og kommentert
flittig, for noen jenter dere er!
Tenk hvis alle har slike venner på nettet,
da er det bare fryd og glede :)



Jeg har tro på februar i år.
Og kjære vinnere,
kan dere maile meg adressene deres?
Mail til:
skotte8@live.com


Se det fine bildet jeg bestilte hos 
Fant en gammel ramme som passet perfekt.
Nå er det ut med minimalistiske saker her,
inn med svusj og svung.
Jeg har et bilde til på lur som jeg skal vise senere.


Et rikt dyreliv på det gamle skapet vi arvet
etter svigermor.
Og dette barnehodet fikk tenåringen og jeg 
på en utstilling for mange år siden.
Det er nyyyydelig!
Laget av kunstneren Sissel Lillebostad fra Bergen.


Vel, det var vel alt for denne gang.
Har en liten energipakke liggende.
Den skal Dunnismor få.

Vi blogges venner!

8 kommentarer:

  1. Nææææ, så KOSELIG!Så snill du er da!Tusen tusen takk altså, du er vel den søteste:)
    Sender deg mail!
    Klem herfra!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne!
    Satser på at februar er en kanonknallmåned!

    SvarSlett
  3. Næmmen!
    Fysst blei eg litt ganske lei meg for at eg ikkje vant ein av dei flotte premiene, men så gjørr jo ikkje det nåke når de ikkje brare går te verdige vinnere med blogger som eg like kjempegodt! Ein trøstepremie te meg og Andrisen!

    Ska faktisk besøka godeste Andregasellen om 2 veker! Spennande tider og februar blir sikkert knall for oss begge :o)

    KLEM

    SvarSlett
  4. Kjekt å se deg i Blogglandia igjen - og grådig kjekt at det ikke bare er meg som har vært en slapp blogger i det siste!
    Lykke til med ommøblering og romflytting. Jeg burde nok ryddet på kontoret/syrommet en dag, så det hadde gått an å bruke det. Jaja, kanskje i februar.
    Grattis til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  5. Hei på deg, grattis til de heldige vellfortjenete vinnerne. Fine bilder i dette innlegget. Bilder fra Fru Fly var jo bare så fint. Håper du har det bra, endelig er det februar...bare noen mnd igjen til vår og sommer...er litt lei snø og kulde jeg nå. Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  6. Hva hva hva!!!??? Har jeg vunnet?!!! Hurra hurra!Vet ikke hvilken fot jeg skal stå på!! Ble helt skjelven jeg nå;) Gleder meg til å få den vidunderlige pakken i posten:)
    Klem fra Pøbelen

    SvarSlett
  7. Åhhh, trur du må ta bilde av heile bordkalenderen eg!
    Vil ha mærr :o)

    Goood helg vennen!

    SvarSlett
  8. Gratulerer til vinnere som fortjener det så inderlig vel :)

    Veldig fint bilde fra FruFly- perfekt med den rammen :)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails