onsdag 23. mars 2011

et planlagt onsdagsliv


Riktig god morgen!

Når dette publiseres så ligger jeg
(forhåpentligvis)
ennå i senga og sover godt :)
Jeg prøver meg nemlig på mitt
første forhåndsinnstilte blogginnlegg.
Alltid noe nytt å lære!
                  
Og alltid en ny blogg å oppdage.
Som en fin start på dagen skal dere 
få lese hva Shannon Lamden har som
start på sin webside Aunty Cookie:
She plays with it when she’s not being a total design genius 
or crafting like a madwoman 
or pretending to mother. 
Take your shoes off, loiter about. 
You’ll like something. 
Or maybe not. 
No pressure. 
Your choice…



Ååååå jeg likte den starten der :)
Ha en finfin onsdag!



 

 

2 kommentarer:

  1. Innlegget kom ut, det!
    Du er heldig som kan ligge og sove klokka sju...;)

    SvarSlett
  2. å ja, av og til kan jeg sove klokka sju og det er deeeeilig :) Så nå har jeg lært noe nytt, har bare ikke tenkt på muligheten før du minnet meg på forhåndsinnstilling :)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails