lørdag 11. september 2010

Loppisliv

 

Jada, det ble loppemarked.
Utbyttet ble heller magert,
skal jeg si heldigvis?
Med meg hadde jeg en fireåring som skrek:
"Jeg vil ut! Jeg vil ut!"
fra vi kom inn døra..........


 Så vi endte opp med en apemaske
og en ødelagt lekesykkel!


Sykkelen har jeg en plan med,
den skal dere få se seinere her på bloggen.
Jaja, det vi husker best fra dagen er vel at vi holdt på å bli kjørt ned av en vill eldre loppemann i porten på vei ut.
Da ble giraffmammaen vred og hadde en liten tordentale om hvem som er størst av en fireåring og en bil, 
og at porten var eneste vei ut osv.....
Mannen sa heldigvis unnskyld.
Så ta det med ro inn på loppis folkens!
Ha en fin lørdagskveld :)

8 kommentarer:

  1. Tihi, fine apemaska da :o)

    Eg hadde mammen innom på besøk eg i kveld, og hu kommenterte på Norgesglassene mine (ja eg fant nåken flærre på Fretex, så nå begynne det å bli et lite lager :o))

    Eg begynte å forklara om kossen du hadde gjort det og at jaffal nåken av de sku få samme behandling... Ja, eg såg bilde av det på bloggen din kom det smilande fra selve mammen!!!

    Både mor og far lese altså bloggen min!! Djizzzes og hjelp seie eg altså! Eg har ikkje så nært forhold te de egentlig, så det e litt merkelig å tenka på at de nå faktisk blir kjent med meg gjennom bloggen min...

    Ein liten tankevekker, men eg får prøva å ikkje tenka for møkje på det...

    Superfin lørdag videre te deg Favorittgiraffmammaen min! :o)

    SvarSlett
  2. Har hørt det kan være ville tilstander på loppis, ja. Godt den mannen hadde evne til å si unnskyld i det minste. Spent på hva det blir av sykkelen.

    SvarSlett
  3. oi, ja di gamle i fartå e isje alti liga trygt! godt d jekk bra då:)
    løyen maska, å e spente på sykkelen! va og på loppis på lørdag, m to unga så hylte å ville jem, hehe.. va så fyllt m folk at d ville igrunnen bare eg og;)
    klem fra June:)

    SvarSlett
  4. Ja fikk en smak av de gamles iver på loppis selv på lørdag. Bra du sier i fra:) Synes apemaska var et godt utbytte jeg:)

    SvarSlett
  5. Ha ha ha, kjenner meg igjen i loppisutålmodigheten hos barna ja...Gjelder å ha med seg kjeks og saft og sånt!
    Herlig at du ga han mannen inn da, han fortjente det jammen også!Man råkjører ikke på loppis altså!

    SvarSlett
  6. Tja, neste loppis blir uten smått'is ;)

    SvarSlett
  7. Den masken husker jeg bare så utrolig godt fra barndommen min... :)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails