fredag 20. august 2010

et lysende liv


Det er lyse dager i Bergen.
Så lyse at mysende meg ønsket litt skyer.
Og det fikk jeg!
Og regn...
Og det er godt å sitte ute på verandaen og se på regnet
og kjenne at hodet liker litt kald vind :)
Jeg gleder meg til høsten nå.


Tørr høst med løv som kan sparkes i.
Sånn høst som passer til tweed og lys ullgenser.
Jeg tror de bildene fra hvetebrødsdagene til lady Diana og prins Charles har ødelagt mitt indre bilde av høstklær for alltid.
Lady Diana i tweeddrakt sittende på et gjerde i Balmoral slottspark, slik skal altså høstantrekket være.
Litt upraktisk når man skal løpe etter ville unger i parken,
men pytt pytt. 
Så påvirket ble jeg av alle ukebladreportasjene om
det engelske kongehuset den gangen, sitter litt i hodet ennå.
Huff, håper ikke giraffpappaen leser dette....


Flower Pot lampene mine er noen gode kjøp.
To av de ble kjøpt på salg hos Hilmers hus i Bergen og 
en brukt på en retrobutikk på Minde som jeg har glemt navnet på.
Det siste bildet er malt av Nina Holvik,
hun bor i Bergen og maler mest bilder med motiver fra byen.
De er nydelige!

Takk for alle koselige kommentarer medbloggere!


 Nå skal jeg legge meg under denne kjærlighetserklæringen :)
God natt!



2 kommentarer:

  1. Fikk med meg dette koselige innlegget på tampen før jeg køyer selv:)Høsten er fin, og jeg har også et romantisk forhold til høstgarderoben.Det er den morsomte sesongen i forhold til klær altså.Jordfarger, fine støvletter og gjerne tweed ja;)
    For en kjærlighetserklæring da!Mammahjertet mitt smelter helt...
    God natt til deg også, vi blogges snart:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen,
    Alltid så koseligt å komma inn her te deg :o)
    Dei lampene va jo råfine da! Trur imidlertid ikkje du komme te å sjå meg i tweed, men måtte smila av henvisningen, tihi ;o)

    Og ukas kjærlighetserklæring tok jo kaka! De e gode dei små ja :o)
    *smelt*

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails