mandag 23. august 2010

kreativ mandag, giraffer


Kan et giraffhjem få for mange giraffer?
Svaret er foreløpig nei!
Men det er klart at de bør variere litt i størrelse og farge,
og materiale.


Noen av giraffene som ble sydd i helga 
skal pynte opp i gangen vår.
På rekke og rad henger de,
med perler og silkeblomster.


Silkeblomstene skal nok dukke opp på mye forskjellig denne høsten, jeg må liksom bare bruke de for de er så fiiine!


Jada, vi klippet ut noen giraffer i papir også,
tenåringen og jeg. Det er kjekt å gjøre noe sammen.
Noe som vi liker og blir fornøyd med.
Jeg synes det er kjekt at hun liker å pusle på med kreative sysler, og at hun gjør tingene litt annerledes enn meg.


Disse fargene sier bare pang!

Ha en fortsatt fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Fiiiine giraffar!!

    Eg bur òg i Bergen, men har ikkje spotta dei rette nøttetrea her... Men trur dei finst iallefall;-)

    SvarSlett
  2. Herlige giraffer! Jeg hadde en i lysegult plastdukstoff da jeg var liten, sydd av modern. Er det et gammel mønster du bruker, eller selvkomponert? Bøkene under her appelerte til meg, begge titler kan jeg kjenne meg igjen i. Jeg har snart kun et halvt år igjen som "noen og tretti". ☺

    SvarSlett
  3. Hei! Giraffmønsteret er selvkomponert :) Det er jo et dyr vi har tegnet en del her i huset. Ja, og sydd og malt og klippet og brodert og modellert osv.. :) Jeg er nesten ferdig med prosjektlederboken og det aner meg at hun ikke har noen løsning å komme med....hmmm ;)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Svaret er nok nei, det blir aldri for mange giraffer i et hus!I hvert fall ikke sånne fine og søte giraffer som du lager:)

    SvarSlett
  5. Så masse skjønne giraffer!!!

    Lure meg på om ikkje du komme te på bli skyld i at det plutselig rusle nåken giraffer inn i vårt hus og... :o)

    SvarSlett
  6. Jeg sprer gjerne det glade giraffbudskap :)

    SvarSlett

 
Related Posts with Thumbnails